2009. január 31., szombat

Egy kis gasztronómia

Ma vendégeink voltak: régi-régi nagyon-nagyon jó barátok. Gondoltam, megérdemelnek valami igazán finomat.
Kacsacombot vettem, bőrös részét bevagdostam, serpenyőben a zsír nagy részét kisütöttem belőlük. Aztán zutty bele a beáztatott római tálba. Csak sót szórtam rá és mellédobáltam egy almát cikkekre vágva és néhány szelet hagymát. Jóóóó sokáig sütöttem (némi vízzel meglocsolva).
A kötelező párolt káposztával én nem csinálok faksznit: a vöröskáposztát felvágtam, olajon némi ecet, só és cukor társaságában megpároltam. A köményt nem szeretjük, úgyhogy az kimaradt. Mindez krumplipürével fenséges lett. El is fogyott mind. De a kacsazsír ott vigyorog a hűtőben, egy szép nagy szelet kenyérre várva. Nyammm......
Sajnos fotózni elfelejtettem. Mire meg eszembe jutott, nem volt mit :-D Nahát ezért nem vagyok jó gasztro-blogok szerkesztésére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése